BG Elektronik d.o.o Beograd

BG ELEKTRONIK DOO BEOGRAD OGRANAK WEB SHOP

Adresa:  Dunavska BB, 11060 Palilula Beograd,

Šifra delatnosti: 4690 – Nespecijalizovana trgovina na veliko

Matični broj: 07462387,

PIB: 100155216,

Url adresa: https://bgelektronik.rs/delovi/ 

Kontakt telefon: +381 11 4118858

Email adresa: servis@bgelektronik.com

 

Izjava o konverziji

“Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu”

 

Sva prava možete ostvariti kontaktiranjem BG ELEKTRONIK DOO BEOGRAD OGRANAK WEB SHOP

E-mail:  servis@bgelektronik.com

Telefon: +381 11 4118858

Ili na adresi Dunavska BB, Palilula, Beograd

 

Dostava robe

Vršimo isporuku porudžbina na željenu adresu koja je uneta prilikom kupovine za sve porudžbine na teritoriji Republike Srbije u saradnji sa kurirskom službom Daily Express.

Usluga isporuke je besplatna za porudžbine preko 5000rsd.

Roba naručena do 15h svakog radnog dana biće dostavljena najkasnije u roku od 7 (sedam) radnih dana na željenu adresu kupca.

Kurirska služba ne vrši isporuku na teritoriju Kosova i Metohije.

 

Načini plaćanja:

  1. Plaćanje platnim karticama prilikom Internet kupovine

Svoju online narudžbinu možete platiti koristeći Vašu VISA, EC/MC, Dina, Amex ili Maestro platnu karticu. Potrebno je da izaberete način plaćanja Visa, Master, Dina, Amex ili Maestro, a onda ćete biti usmereni na 3D Secure stranu banke, gde ćete uneti Vaše podatke i pratiti dalja uputstva. Plaćanje nije moguće u stranoj valuti.

Kupac koji koristi uslugu online plaćanja karticama preko našeg sajta u obavezi je da ispuni sledeće uslove:

- Isporuka robe je moguća samo na teritoriji Srbije i iskljucivo na adresu koja je navedena na korisničkom profilu.

- Samo vlasnik platne kartice može izvršiti plaćanje.

 

  1. Plaćanje preko računa prilikom Internet kupovine

Svoju narudžbu možete platiti direktnom uplatom na naš račun. Narudžbenicu sa uputstvima za uplatu izabranih proizvoda dobićete na e-mail koji ste uneli prilikom registracije. Plaćanje možete izvršiti standardnom uplatnicom u bilo kojoj pošti ili banci na teritoriji Srbije, ili putem interneta ako imate internet pristup svom računu (web banking).

 

  1. Plaćanje pouzećem (plaćanje prilikom isporuke robe)

Kod plaćanja pouzećem, naručenu robu plaćate gotovinom prilikom isporuke.

 

Reklamacije

Poštovani kupci,

Ukoliko ste kupili bilo koji uređaj iz naše ponude i imate problem, naša servisna služba je tu da Vam pomogne. Za sva pitanja na raspolaganju Vam je služba za reklamacije na broju telefona  +381 11 2086666 radnim danima od 09h do 17h. Poziv se naplaćuje po ceni lokalnog poziva, samo sa fiksnog telefona.

 

Saobraznost

Zakonom o zaštiti potrošača Trgovac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 24 meseca od kupovine robe. Trgovac je dužan da u slučaju nesaobraznosti robe o svom trošku obezbedi servisiranje iste. Kod prodaje polovne robe, može se ugovoriti kraći rok u kom Trgovac odgovara za nesaobraznost, koji ne može bit kraći od 12 meseci.

 

Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane Trgovca kupac gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.

 

BG ELEKTRONIK garantuje za kvalitet svih proizvoda iz svog asortimana, kao i usklađenost istih sa navedenim specifikacijama na sajtu.

 

Za dodatne informacije možete nas kontaktirati na servis@bgelektronik.com

 

Reklamacije

U zavisnosti od vremena kada je nastao kvar, postoje sledeće kategorije reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda:

 

Servisiranje i povraćaj novca

Kod prijema robe koja nije bila ispravna pri pokušaju instalacije ili kod prvog puštanja u rad (DOA), serviser je u obavezi da prvo proveri opravdanost reklamacije i kompletnost reklamiranih uređaja pre nego što pristupi zameni robe ili vraćanju novca. Rok za odgovor po Vašem prigovoru je 8 dana od dana podnošenja reklamacije, ili od dana kada uređaj bude isporučen kurirskom službom našoj službi reklamacija. Nakon toga se donosi odluka o tome da li će se isporučiti novi proizvod ili će novac biti vraćen.

 

Reklamacije na funkcionalnu ispravnost proizvoda prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad (DOA), biće prihvaćena samo ako se reklamirana roba vraća kompletna, neoštećena, u originalnoj ambalaži i ako je ovlašćeni serviser potvrdio Vaše navode.

 

Ambalaža nije uslov da se odbije reklamacija kupcu, ali je poželjna da se dostavi uz uređaj.

 

Prodavnica bgelektronik.rs zadržava sva prava promene cene proizvoda, tako da, ako ste poručili uređaj po jednoj ceni i sa tom cenom ga primili na kućnu adresu, a nakon toga je cena smanjena nemate prava na povraćaj novca.

 

Prilikom reklamacije robe za koju je Trgovac dužan za nesaobraznost, kupac je dužan:

 

  1. a) da reklamirani proizvod donese lično ili pošalje dostavnom službom u servis naznačen na servisnom listu u originalnoj ambalaži. Ukoliko je reklamirani proizvod elektrostatički osetljiv, kupac treba da proizvod dostavi u antistatik pakovanju. Takođe, originalna ambalaža nije obavezna da bismo prihvatili reklamaciju;
  2. b) da serviseru podnese na uvid kopiju računa o kupovini (i garantni list u slučaju da je rok za saobraznost robe duži od 24 meseca);
  3. c) da serviseru detaljno opiše primećenu neispravnost i opis uslova i sredine u kojoj je proizvod radio kada je došlo do kvara;
  4. d) posle toga sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac isključivo dobija na mail ili SMS (broj telefona) koju je dostavio uz reklamaciju.

 

Za više informacija možete nas kontaktirati na servis@bgelektronik.com

 

Servis

Da bismo naše zajedničko poslovanje podigli na viši nivo, a u isto vreme svi izbegli nepotrebne troškove, zajedno moramo poštovati sledeću proceduru slanja robe na servis.

 

Ukoliko se tokom eksploatacije uređaja dogodi kvar koji nije uzrokovan nepravilnim korišćenjem uređaja, isti možete poslati/doneti u servisni centar.  U roku od 8 dana od reklamiranja uređaja, dobićete odgovor na Vaš zahtev i posle toga reklamacija će biti rešena u primerenom roku.

 

Fizički oštećene komponente i uređaji koji nisu korišćeni prema proizvođačkoj specifikaciji nemaju pravo na reklamaciju ili besplatan servis, jer Trgovac nije odgovaran za nesaobraznost koja je nastala oštećenjem ili nestručnim rukovanjem, rizik prelazi na kupca.

 

U slučaju fizičkih oštećenja nanetih od strane krajnjih korisnika, servis zahteva dijagnostiku. Ukoliko kupac odustane od popravke, dužan je da sam reguliše sve troškove prema servisu. Takav vid dodatnih troškova ne snosi Trgovac.

 

Molimo Vas da se gore navedena procedura poštuje, jer je i u Vašem i u našem interesu da se reklamacije i servis rešavaju u što je moguće kraćem roku.

 

Zaštita privatnosti korisnika

 „U ime BG ELEKTRONIK DOO BEOGRAD OGRANAK WEB SHOP obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni BG ELEKTRONIK DOO BEOGRAD OGRANAK WEB SHOP (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.“

 

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

„Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, pa se tako kompletni proces naplate obavlja u sigurnom okruženju. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.“

 

Povraćaj sredstava

„U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, BG ELEKTRONIK DOO BEOGRAD OGRANAK WEB SHOP je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice“

 

PDV uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.